22 Mart 2010 Pazartesi

Yavrulu Alan Genişliyor.

20.03.2010 günü yaptığım detaylı kontroller de havaların kararlı bir şekilde ısınması ile birlikte ana arınında çerçevelerin tamamına yumurtlamaya başladığnı gördüm.
Peteklerin baldan boşalan en uç yerlerine bile yumurta ile dolu olması sevindirici.Bu arada polen ve nektar gelişide çok güzel.

Ben kovanlara kek ve şurubu birlikte veriyorum.Şurubu 2/1 şeker lehine yapıyorum ve 2-3 günde azar azar veriyorum.


Keki de bitirdikçe takviye ediyorum.Geçen sene bahar için gittiğim yere tekrar kovanları götürmek için yaptığım incelemede geçen sene bu zamanki duruma henüz gelmediğini gördüm ve bende şu an bulunduğum yerden kımıldamamaya karar verdim.



Bulunduğum yerde karabaş otları sıcağın etkisiyle çok güzel nektar vermeye başladı.polen gelişide iyi olunca şimdilik eski yerimizdeyiz.Yarın ne olur bilemeyiz.!!!!





Hiç yorum yok: