4 Mayıs 2009 Pazartesi

Oğul önleme faaliyetlerine devam ettik.

Pazar günü hava uzun zamandan beri bu kadar güzel olunca doğru arılığa.Yaptığım kontrollerde kovanların genel durumlarının güzel olduğunu gördüm.Polen ve nektar gelişi gayet güzel yavrulama faaliyetleride mükemmel.petek kabartmada gayet iyi gidiyor.
Kovan gelişimi güzel olunca haliyle oğul verme eğilimide olacaktır.Bizler hafta içi çalıştığımızdan çıkan oğulları kontrol etme imkanına sahip değiliz.Bende haftada bir yaptığım kontrollerde yaptıkları ana memelerini imha edip oğulu kontrol altına almaya çalışıyorum. bu esnadada arı sütü üretimi gerçekleştiriyorum.

Gözlerdeki arı sütünün içinde bulunana larvayı metal olmayan bir araçlaalıp yine aynı aletle gözün içindeki sütü alıyorum.


Daha sonra koyu renkli temiz bir şişe içerisinde depoluyorum.



Arılıktan eve gidene kadar soğuk zincir uyguluyorum.Evdede buz dolabında muhafaza ediyorum.





Hiç yorum yok: