22 Haziran 2008 Pazar

Birleştirme başarıyla sonuçlandı

Daha önceki yazılarımda yalancı ve gerçek ananın aynı kovanda birlikte olduğundan bahsetmiştim.İşte o kovanın yalancı anasını sirkelemek suretiyle kovandan uzaklaştırdım.tarlacılar tekrar kovana döndüler böylece gerçek ana kovanın tek hakimi oldu.Bu kovan çok zayıfladığından onu anasını beğenmediğim 7 çerçeveli bir kovanla birleştirmeye karar verdim.Analı kuvvetli olan kovanın anasını ölürdüm ve kovanın içine attım.4 gün sonra yaptıkları bütün ana yüksüklerini imha ettim ve yalancı anadan kurtardığım ve italyan cinsi ana arısı olan kovanın zaten bir çerçeve olan arılarını kuvvetli olan kovanın üzerine bir kat ve arasınada gazete kağıdı koymak suretiyle birleştirdim.
iki gün sonra kovanı açtığımda bir kaç yerinden ince bir çivi ile delik açmış olduğum gazete kağıdını kemirdiklerini ve üst kattaki arılarla bütünleştiklerini gördüm.
Şimdi 8 çerçeveli ve düzenli yumurtlayan 2008 model anası olan bir kovan kazanmış oldum....


Hiç yorum yok: